maandag 4 juni 2012

Super Sneaker!

Hee! Vandaag weer een nieuw blogje voor jullie, voor inspiratie!
Ik heb vandaag Vans gekocht, dus ik was helemaal in de schoenen-mood. En, na een Google-sessie zag ik opeens leuke Nikes voorbij komen, dus, ik zal je wat leuke sneakers showen. :)


Super stoer, Spongebob Nikes!



Aaaaah, Luigi!
Lovely Super Mario Hi PremiumSb Dunks Nike Sneakers
Nog meer Mario
SB Low Nike Dunks Hello Kitty IV Cheap Sale
Hello, Kitty!

Nike Mickey Mouse Disney Cartoon Character Red Sb Dunks Yellow Swoosh
Mickey Mouse Nikes, hoe vet is dat?!

Hmm, lekker, deze Allstars!

Zoals jullie misschien al wel weten , ben ik enorm fan van One Direction, dus daarom vond ik dat deze schoenen er gewoon bij moesten! Op deze schoenen zijn de band leden zelf getekend!


Voor zover wat sneaker-inspiratie, gaan jullie nieuwe schoenen kopen?

Love, Eva.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten