dinsdag 19 juni 2012

Tag: The Chosen One

Ik vond op lisanneleeft.nl een leuke tag: The Chosen One.
Uit een aantal quotes kies je wat je het meest bij jouw vond passen, en je legt uit waarom. Ik vond deze wel leuk om te doen, omdat ik op een bepaalde manier naar het leven kijk, en ik dat jullie wil vertellen. Ik heb er meerdere gekozen, die bij mijn levensstijl passen! :D


Deze heb ik gekozen, omdat ik iemand ben, die over alles kan fantaseren, en dat helpt me soms wel een beetje alles in balans te houden. Ik vind dat je fantasie moet hebben, als je gelukkig bent, maar ook als je ongelukkig bent. Ik bedoel: als ik fantasie-loos was geweest, had ik nooit positief in mijn leven gestaan, en dan zou ik minder gelukkig zijn, en snel minder genieten. Mijn fantasie is af en toe best wel raar, haha. Maar fantaseren helpt je wel de realiteit door te komen, juist als alles even tegenzit voor je gevoel.


 Deze heb ik gekozen, omdat ik -hoe dan ook- altijd mezelf zal zijn, en blijven. Ik zal doen wat ik wil, dragen wat ik wil, en zijn wie ik wil: Mezelf. Ik ben misschien soms een beetje anders, maar dat is mijn leven, en ik geniet er van. Ik vind rare dingen leuk, al laat ik dat soms niet zo zien, ik durf niet zo heel veel, en daar heb ik nu spijt van. Ik heb geen spijt van wie ik ben, maar wie ik soms ben voor anderen. Ik wil gewoon zijn wie ik ben, vandaar deze quote.

Ik weet niet hoe jullie overal tegen aan kijken, maar dit ben ik.
Ik ga niemand taggen, neem hem maar gewoon over als je wilt, haha :)
Hier is de tag: Lissane leeft

Hope you like! x. Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten