zaterdag 26 mei 2012

Pinterest

Hi !
Vandaag wil ik een blog posten over Pinterest , want ik heb een account aangemaakt, en het bevalt me wel ! :)
Ik weet niet of jullie het kennen, dus ik zal even uitleggen wat Pinterest is.
Pinterest is een soort van We Heart It, of Instagram.
Hoe het werkt: je vraagt om een account, en vult je e-mail in, daarna krijg je een mailtje dat je op de wachtlijst staat, en na een paar dagen krijg je weer een mailtje, dat je erbij kan! Dan maak je een account aan, en kan je beginnen met Pinnen.
Het pinnen: Je plaats de Pin-button bij je favorietenbalkje, en als je een leuke foto ziet, klik je gewoon op het balkje, en dan zie je alle foto's die op die pagina staan, en die kan je dan pinnen!
Het is dus lekker makkelijk, geordend, en super leuk !

Hebben jullie al Pinterest?

x Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten