vrijdag 4 mei 2012

Shoplog 4-5-'12

Hoi!

Toch nog even een blogje vandaag :). Ik ben net naar Hilvertshof geweest, en daar is een nieuwe Claire's , dus.. ik heb een aantal dingen gekocht! bij de Claire's heb ik een Make-up koffer gekocht, met , ja, ik heb het geteld, 70 kleuren oogschaduw (!), 12 kleuren lipgloss, vier kleuren rouge, en twee kleuren foundation powder. ook zit er één sponsje bij voor de foundation, en twee oogschaduw kwasten, weetjewel, met zo'n sponsje op de bovenkant in plaats van een kwast, lipgloss en een rouge kwast. Hier wat foto's:



Voor zover de make-up koffer. ;)
Ook heb ik een set make-up kwasten gekocht, en ze zijn súper zacht!

Ondertussen ben ik nu met een rougekwast over mijn wang aan het strijken, haha! Ik heb bij Claire's ook nog een soort Lip Smacker gekocht, maar dan van Claire's , en hij ruikt heerlijk naar chocola!    

Dat was dan de Claire's , hahah :)
Ook heb ik nog bij de DA een nagelvijl gekocht, om je nagels helemaal glad te maken. de nagelvijl heeft 4 stappen. So.. In mijn volgende blog heb ik prachtig glimmende nageltjes ! :)       

Wat vinden jullie van de dingen die ik geshopt heb?
X, Eva     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten