dinsdag 1 mei 2012

Tag: mijn alfabet

Deze tag kwam ik tegen op, volgens mij, teskuh.nl , en ik dacht : die ga ik doen! Nou , dus dit is hem. Mijn alfabet.

A: Anna, mijn moeder , love her !
B: blijheid, Tsjaa.. Blijheid is gewoon een standaard iets voor mij! Haha
C: cola ;p ik kon niets verzinnen , en cola is ook lekker , toch?
D: dromen . Ik droom altijd, ook overdag, al vinden sommige mensen het soms iets minder fijn, haha :)
E: Eva! Ikzelf! Dat klinkt een beetje eigendunk achtig, maar er is geen enkel meisje dat niet met zichzelf bezig is; geef dat toe.
F: falen! Ik heb echt soms van die faal-momenten , waar ik een half uur later nog de slappe lach om heb . Dat zijn dus echt de momenten die Eva Eva maken, als je dat snapt, haha!
G: garderobe , ik heb dan niet zo'n enorme, maar ik hou van kleding!
H: hemelbed ! Ik vind hemelbedden Echt super mooi, love it!
I: impulsief , eigenlijk ben ik niet altijd inpulsief. Maar met sommige dingen , op sommige momenten veranderd mijn mening echt opeens totaal, en dan denk ik "hee! Dat is leuk! " en dan ga ik dat doen.. Tsjaa.. Ik heb soms zegmaar van die idee-momenten.
J: jodelen. Niet omdat ik het zo mooi vind of zo , maar gewoon omdat ik er een VERSCHRIKKELIJKE hekel aan heb. Het klinkt zo hoog en zo.. Naja: ik vind het gewoon echt heel erg lelijk!
K: konijnen ! Wij hebben een konijntje, Flappie, (ja, ik weet, rare naam :p) ik ben niet heel erg konijnen fan of zo, en Flappie is dan ook niet zo'n konijntje dat heel makkelijk te aaien is en zo, maar als je komt, en hij begint meteen happy rondjes te rennen in zijn hok, heb je sowieso een glimlach op je gezicht!
L: liedjes ! Ik kan uren muziek luisteren , ook al heb ik zelf een hekel aan zingen . Sommige liedjes vind ik echt heel mooi, en doen me aan dingen denken, herrineringen . Dat vind ik gewoon heel mooi aan liedjes!
M: madeliefjes . Ik hou gewoon van deze bloemetjes ! ze staan gewoon enorm lang , en ze groeien vanzelf. Mijn tuin staat nu al vol met madeliefjes , en ik word echt blij als ik ernaar kijk!
N: Nederland ! Ik woon er eigenlijk al mijn hele (korte) leventje , en ondanks het weer vind ik het toch een mooi land !
O: openhartig : ik noem mezelf niet zo snel openhartig , en dat ben ik ook niet , maar als mensen mij iets beter kennen dan kan ik uren met hun praten , en dan kan ik hen alles vertellen.
P: pizza, pannenkoeken, patat, poffertjes.. Oftewel: al het ongezonde eten waar ik gewoon dol op ben !
Q: Tsjaa.. Wat voor iets past nou weer bij mij , dat met de q begint .. Ik heb gewoon een hekel aan de q , maakt niet uit waar!
R: roddelen , elk tienermeisjes roddelt wel eens , en ik vast ook wel eens . Het is zelfs bewezen dat je je nadat je geroddeld hebt een stuk lekkerder en rustiger voelt .. Maar: wel vind ik dat je niet constant moet gaan roddelen !
S: slapen ! Ik heb gewoon heeeel veel slaap nodig , en ik vod het gewoon heerlijk om te slapen ! XD
T: tiramisu , dat vind ik het lekkerste dessert ! Daar kan je me echt voor wakker maken !
U:uilen ! Ik hou van uilen , met hun enorme ogen en zo , ik vind uilen gewoon enorm schattig !
V: vliegen , ik wil echt dat ik dat kan , het lijkt me gewoon heerlijk om te kunnen vliegen ! En dan niet met het vliegtuig , maar echt vliegen .
W: wonen . Gewoon omdat ik het heerlijk vind om met interieur bezig te zijn , met huizen en dingen .
X: de x doet me denken aan het neusje van Nijntje , verder eigenlijk aan niets , haha!
Y: yoghurt ! Ik vind yoghurt heerlijk , en dan bedoel ik niet van die danoontjes en zo , maar echte pure yoghurt .
Z: zee . Ik hou van zee water,geluiden,golven .. Ik hou gewoon van de zee!


Nou , dat was mijn alfabet , en nu ik het terug lees is het best een enorm blog geworden , ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen !
X eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten